Попълнете търсена ключова дума или фраза

Китайско отдавна не означава евтино. Стойността на местните марки стигна 1,4 трилиона долара

https://blitz.bg/svyat/kitaysko-otdavna-ne-oznachava-evtino-stoynostta-na-mestnite-marki-stigna-14-triliona-dolara_news795163.html Blitz.bg

Общо 38 марки намериха място за първи път в списъка

Пекин, Китай 23 Ян. 2021, 02:51 374 прочита 0 коментара

Общата стойност на топ 200 на китайските марки се е покачила с 20% от предходната година, достигайки рекордните 9,2 трилиона юана (1,4 трилиона долара), стана ясно от списък, публикуван от консултантската компания Hurun в четвъртък.

Списъкът се оглавява за трета поредна година от китайската марка ракия Kweichow Moutai, чиято стойност се е повишила с 63% на годишна база до 1,04 трилиона юана, съобщава Националното радио.

Платформата за електронна търговия Tmall се нареди на второто място с 490 милиарда юана и 53% ръст на стойността.

Стойността на компанията за доставки на храна Meituan се е утроила до 240 милиарда юана, което помогна на бранда да скочи до седмото място в класацията тази година.

Общо 38 марки намериха място за първи път в списъка тази година, включително производителя на електрически автомобили Nio и търговеца на дребно Pop Mart.

118 от компаниите в списъка за частни.

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам