Отровните същества са открити от учените в Мексико, като новите членове на семейството са наречени Loxosceles Tenochtitlan. Въпреки че не са смъртоносни, паяците Loxoceles са известни с това, че унищожават телесната тъкан, което може да доведе до некроза на кожата до 40 см. Такива рани заздравяват за няколко месеца и оставят белег завинаги.
Ухапването може да бъде много по-опасно, когато става въпрос за деца, тъй като притокът на кръв може да разпространи отровата, което ще доведе до унищожаването на червените кръвни клетки.

Новият кафяв паяк-отшелник отначало е бил объркан с Loxosceles misteca, друг вид, живеещ в Мексико. Новият вид е бил открит от учени от Националния автономен университет в Мексико (UNAM). Както разказват учените, паякът е открит от биолога и университетския професор Алехандро Валдес-Мандрагон заедно със студентите му Клаудия Наваро, Карен Солис, Мира Кортес и Алма Хуарес.

Алехандро е разказал пред местните медии: „Той много прилича на Loxosceles misteca и смятахме, че е доведен в този регион от кораб с растения, но когато проучихме молекулната биология на 2-та вида, то разбрахме, че те са напълно различни.“

Обикновено такива паяци се крият в отворите между предмети, мебели или стени. Те се привличат от боклука, тъй като могат да се хранят с насекоми, които се стичат към боклука. Освен това е известно, че женските са 2 пъти по-отровни от мъжките. Учените също така са предупредили, че отровните паяци могат да ухапят човек, ако почувстват заплаха.

Алехандро добавя: „Ние им даваме температура, влажност и храна, което ги привлича в домовете ни и увеличава възможността за контакт с тях, въпреки че те изпълняват важна екологична функция, като се хранят с насекоми.“

Мексико е страната с най-голямо разнообразие от видове Loxosceles, тъй като 40 от 140 вида съществуващи в света живеят в тази страна