Въпреки кризата в рекламния сектор, поразила пресата, радиото и телевизията в Италия, телевизиите на Силвио Берлускони са пострадали сравнително малко, съобщи вестник „Република“.
Спадът в рекламната сфера за &bdquo;Медиасет&ldquo; на Берлускони е бил от 10% през първите 4 месеца на годината. В същото време рекламата в обществените канали РАИ е спаднал с 20 на сто през първите 4 месеца на 2009, в сравнение със същия период на предишната година. <br /> <br /> Този спад обаче не е продиктуван от гледаемостта и развитието на аудиторията. Много от предаванията на РАИ са били по-гледани от тези на &bdquo;Медиасет&ldquo; през първите 4 месеца на годината.<br /> <br /> Телекомуникационните компании например са намалили със 7 милиона евро рекламата си в РАИ и с 2,5 милиона - тази в пресата, а са увеличили с 5 милиона тази в &bdquo;Медиасет&ldquo;. /ProntoSofia<br /> <br />