Екип от учени от Обединеното кралство и Франция установи какво се случва с хората, които пият малко течности. Проучването е публикувано в Journal of Applied Physiology.
В проучването участвали здрави доброволци, разделени на групи въз основа на приема на течности.
Авторите подчертават, че изследването показва само корелация, а не пряка причинно-следствена връзка.
Какво се случва с кръвта ни, ако не приемаме достатъчно течности вижте на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.