Австралийски учени: Хапвайте това и няма да имате болести на кръвоносните съдове

В изследването участвали близо 700 жени в напреднала възраст

https://blitz.bg/zdrave/avstraliyski-ucheni-hapvayte-tova-i-nyama-da-imate-bolesti-na-kravonosnite-sadove_news765711.html Blitz.bg
Ново изследване на австралийски учени установи кой продукт намалява с цели 46% риска от болести на кръвоносните съдове.

Изброиха опасните лекарства, които всички използваме

Проучването е проведено от специалисти от университета на Западна Австралия. 

В него участвали близо 700 жени в напреднала възраст. 

Кой е този продукт научете на Zdrave.to

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай