Изследователи от Университета на Флорида хвърлиха светлина върху влиянието на зехтина за холестерола чрез скорошно проучване.
Проучването е публикувано в „Journal of the American Heart Association“.
Изследователите проследили 40 възрастни от 18 до 79 години, с висок риск от атеросклеротични сърдечносъдови заболявания. В продължение на четири седмици те са спазвали пълноценна растителна диета. Някои от участниците използвали четири супени лъжици зехтин дневно, докато други - по-малко от една чаена лъжичка.
До какви заключения са стигнали учените за влиянието на зехтина вижте на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.