Само 120 грама на ден от тази храна убиват лошия холестерол!

https://blitz.bg/zdrave/samo-120-grama-na-den-ot-tazi-hrana-ubivat-loshiya-holesterol_news625959.html Blitz.bg
ml PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "https://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd"> Ново изследване на учени от дъблинския университет "Юнивърсити колидж" установи, че има продукт, чиято дневна употреба намалява
"лошия холестерол" в организма.


Ирландските специлисти са провели проучване с участието на доброволци, които са получавали всеки ден в продължение на шест седмици от него. 

Било установени, че доброволците имат много по-ниски стойности на т. нар. "лош холестерол".

120 грама на ден от каква храна намалява "лошия холестерол" четете на Zdrave.to

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай