Ново изследване, публикувано в Списание “Апетит”, предполага, че когато става въпрос за диета, не е определящо колко ядете, а по-скоро това, което консумирате. Именно изборът на храни влияе най-много върху приема на калории.
Фарис Зурайкат, завършил Катедрата по хранителни науки в Пенсилванския държавен университет, ръководи ново проучване, което в продължение на 1 година изследвало как отделните хранителни порции влияят върху загубата на тегло, пише на сайта medicalnewstoday.com.
Как да отслабваме ефективно, четете в zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.