Повреда в самолет на България Еър блокира 180 пътници на летище „София”
Сменили го с по-малък, около 40 души така и не успели да излетят за Лондон
Последвайте ни
Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам
Съдържанието на Blitz.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на агенция БЛИЦ, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на БЛИЦ, посочване на източника и добавяне на линк към www.blitz.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в БЛИЦ, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.
Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .
Copyright © 2008 - 2025 Информационна агенция БЛИЦ. Всички права запазени.
Е какво предпочитат, какво се сърдят на компанията? Да ги пусне да летят със счупен самолет ли? Тъпо ориенталско стадо!
Навремето имахме БГА,,Балкан" и хората се смееха с основание; Бай Ганьо Авиатор И явно и днес традицията продължава !!!
А защо никой не задава въпросите, защо България Ер си е дала половината големи самолети на лизинг на други компании? Също, защо от планирани 7-8 нови Ембраера ще останат само доставените до момента 4? Не е голяма тайна, пише го в Уикипедия, но наскоро беше ъпдейтнато. Май нямат пари за си плащат лизинговите вноски, но дано да не съм прав. Не ми се иска да оставаме без авиокомпания пак
Не, просто трябва да го сменят със самолет със същия капацитет и да излетят всички.
За 7 пъти летене отвъд океана,и 7 пъти обратно,никога не съм летял с тази измислена компания.
ЖАЛБА От М, К, К и Й Здравейте господа от air. bg, Обръщаме се към Вас със следният казус: На 23.02.2014 г. закупихме билети с дестинация - София – Берлин – София, код за резервацията - xxxxxx за имената М,Й и К, като за същият полет има и резервация /26.02/ - xxxxxx – К, като желаехме да летим по тази дестинация 17 – 20.06.2014 г. На 28.02. т.е няколко дена след плащането на билетите ни, ние получихме от Вас e- mail, че се канцелира отсечка от нашата дестинация, можете да ни върнете, не можете да ни закарате. Съгласихме се да сменим полета ни за предложените дати 19 – 22.06.2014 г. Същевременно с това, още на 23.02.2014г. в сайта Booking.com, ние си запазихме хотел за датите 17-20.06, за да сме сигурни, че всичко по нашият престои в Берлин ще е подсигурено и да сме спокойни, като си пуснахме и отпуски пред работодателите ни. До тук с промяната на датите на хотела по Ваша вина ние загубихме 220 Евро, понеже се канцелират тия дати, но това не е по наша, а по Ваша вина. Подсигурихме си нов хотел, с новите вече за нас дати 19-22.06.2014 г. На 24.04.2014 г, получихме нов e-mail от Вас, и пак променени датите, сега пък можете да ни закарате, а не можете да ни върнете на 22.06., а с дата 23.06. трябва да се върнем от Берлин. Пак имаме хотел и тн, пак същото. Мога да Ви приложа всичката ни кореспонденция с хотелите и тн. Питането ми е, Вие подигравате ли се на клиентите си по тази начин, искате ли да ги загубите и да фалирате нарочно, а и как НИЕ ЩЕ БЪДЕМ ОБЕЗЩЕТЕНИ, / разходи, нерви и тн. /от това Ваше своеволие, нас това Ваше изказване –моля да ни извините за причиненото неудобство, не ни задоволява. С / не / уважение – М, К, Й и К Посл. Освен към Вас, трябва ли да пиша до Комисията за защита на потребителя, до Европейската комисия и всички други възможни?
Стига сте ревали , времето е лошо и БГ Самолети не летят . Това да не ви е времето на Соца и бай Тошо . Но тогава Летище София беше Международно .По добре пътувайте до съседни държави за да се качите на Самолет .
До коментар [#6] от air ЕЕЕЕЕЕЕ Няма ли институции в таз Балгария да ги погнат тези
Имах идентичен случай с друга дестинация и друга чужда авиокомпания. Освен,че ту резервирах хотела за определени дати, ту го отменях със съответната парична санкция, ами и от авиокомпанията искаха да ме глобят. Започвам да мисля, че в България банките, авиокомпаниите и фармацевтичните компании си правят каквото си искат и каквото е изгодно и удобно само за тях.
До коментар [#9] от до номер 6 кажи коя е тази авиокомпания, да не я ползваме и нея поне, няма да е реклама, а Истината
До коментар [#6] днес 40 пъти се опитвам да се сваржа с оператор на бг аир няма свързване е баси компанията
Повреди се случват във всички авиокомпании, по-добре е да се вземат мерки, отколкото да се поема риск, предполагам всички са съгласни с това? Освен това са предложени абсолютно адекватни варианти за обещетение.
Здравейте на всички, аз съм един от 40те пътника за Лондон. Седя и чета тъпите ви коментари, аз лично предпочитам и се радвам, че има отговорни хора, които при евентуален проблем ще информират на време за него и ще спасят човешки животи! Освен това авиокомпанията ни подсигори храна и хотел, в който да се чувстваме комфортно. И преди един час ни информираха, че е заплануван още един полет до Лондон. Не знам защо плуете хората. В този случай България Ер постъпиха, така както може би и някоя европейска компания не би!
Последните ми 4 полета с България Аир: (или хора, за бога, резервирайте отрано, с нормални компании и не си трошете нервите) 26.03.214 - най скорошната случка - полет София-Франкфурт. Качваме се в самолета навреме. Започва подготовката за излитане и проверката на системите. Чува се някаво странно скърцане и вибриране. Повтарят няколко пъти - странните звуци продължават. При пилотите се качват няколко техници със сигнални жилетки, стюардесите затварят завесата към залата, на въпросите на пътниците отговарят, че след малко ще дадат информация. Половин час всички стоим в самолета, докато тестовете продължават. След това ни казват да слезем защото има технически проблем и да чакаме за допълнителна информация на гейта. След час...евентуално. Багажът за потрес на всички остава на самолета и ни се казва, че се опитват да го поправят, за да излетим все пак с него...евентуално. Резервен самолет, който да поеме пътниците се оказва че НЯМА. Възможност пътниците, които бързат или гонят прикачвания да бъдат транспортирани с друга компания - отново няма. Информация няма. След около 2 часа неизвестност ни съобщават, че самолета е поправен и да се качим отново. Слава Богу, Излитаме без проблеми. Октомври 2013 - полет София-Берлин запазен близо половин година по рано. Междувременно на 2 пъти получаваме известия за смяна на часовете на излитане и да препотвърдим резервациите си. Потвърждаваме ги. На датата сме на летището - закъснение от близо час. Липса на информация. Накрая излитаме. Пролетта 2013 (не помня вече датите) - пак полет София-Берлин. На геита сме навреме - изведнъж съобщение че полетът засега не може да излети по независещи от БГ Еър причини. Информация след час. След час информацията гласи отново \\\"информация след час\\\", 2 часа минават - все още не се знае какво става и ще летим ли. Още около 40 мин чакане...малко преди да станат 3 часа, най-после ни съобщават, че полетът ще излети. Пролетта на 2009 (тази случка после ми държа няколко години и до 2013 бях спряла да ползвам БГ аир, ама явно не ми е държало достатъчно) Директен полет София-Берлин, резервиран месеци по-рано. На летището сме час и 40 минути преди полета. Нареждаме се на чек ин гишето- опашката е от около 15 човека. 2ма души преминават след което изведнъж таблото с името на полета се изключва и гишето затваря. БЕЗ ОБЯСНЕНИЕ - служителите просто изчезват почти светкавично. Оглеждаме се дали не са отворили друго гише за същия полет, ама не. Обяснение няма. Отиваме до информационния център на БГ аир и питаме какво се случва там. Служителката казва че ще провери, след което се отдалечава да говори с колегите си и просто не се връща на гишето. Ние си чакаме. По някое време идва друга служителка, явно все пак няма как да седят далеч от работното си място цял ден и първо се прави че не ни вижда (а не сме малко хора върнатите пътници, тълпа е) и едва при по настоятелно запитване с приглушен глас обяснява, че самолетът се е развалил и се наложило в последния момент да бъде заменен с по-малък, в резултат на което за половината пътници просто няма да има място!!!!!!! Шок. Чакане, липса на информация, неадекватност от служителите. Друг резервен самолет НЯМА. Само повтарят че информация ще има по късно. Няколко пътници вдигат шумен скандал, в резултат на което типично по български се оказва, че за тях се намира място в алтернативни полети на други компании - останалите чакаме... - в крайна сметка ни предлагат да нощуваме в града за тяхна сметка, което обаче по никакъв начин не ни устройва защото гоним дати. Малко късно, но се сещаме и ние да вдигнем шумен скандал, само че алтернативен полет до Берлин, на които да ни настанят вече няма - за сметка на това идва култово предложение - полет до Франкфурт и после трансфер до Берлин с нощен влак с Дойче Бан. Обаче нямаме избор и приемаме. Въпросния полет е след още няколко часа. И вместо директен полет до Берлин, които сме резервирали и платили месеци по-рано, получаваме близо 8 часа чакане на летището, 2часов полет до Франкфурт, 2 часа чакане на жп гарата за следващия влак в нашата посока - и 6 часово пътуване с влак до Берлин....Определено не това, което си поръчахме. Тогава обаче статии нямаше и не се шумя - стана ми забавно сега като видях заглавието, явно не са взели поука с резервните самолети, щом случката продължава да се повтаря. Та мили хора, ако си цените спокойствието и нервите, замислете се преди да резервирате. Критиката ми не е затова, че се е случило да ми отменят полета (макар откъдето да го погледна е малко странно само с тази компания да се случва и то всеки път) или че се е повредило нещо - това се случва същот - по-страшно би било, ако пуснат неизправен самолет - това, което плаши и отблъсква обаче е неадекватното отношение на обслужващия персонал на БГ Айр, липсата на информация и начинът, по който бързат да се дистанцират и изпокрият, щом нещо стане - и за съжаление хората, купили си билети, се сблъскват с това всеки път щом стане гаф. БГ Айр, научете се как да се държите с клиенти - може да не ви се вярва, но сме хора като вас и доста притеснени в подобна ситуация...даже да не можете да предложите решение, малко човешко отношение би помогнало много.
Най-напред, това изобщо не би трябвало да бъде тема на подобна публикация, при положение, че има далеч по-важни и належащи теми за обсъждане и отразяване. Но в блиц едва ли трябва да ме учудва. Това си е чиста-проба форсмажорна ситуация, при която компанията предпочита да свали до минимум риска за пътниците и заменя неизправен самолет. По стечение на обстоятелствата са разполагали с по-малък в момента. За неграмотните коментари тук, е важно да обясним, че целта на всяка авиокомпания е да държи самолетите си колкото се може повече във въздуха, а не на земята. По тази логика се правят и разписанията - така че самолетите да имат минимален престой на земята, от който само губят. България Ер не се различава от никоя друга подобна национална авиокомпания, та дори и от много по-големите си конкуретни. Напротив - спомням си много случаи, в които българските пътници са били привилегировани при решаването на подобни проблеми, защото по-малката компания е по-гъвкава и по-бързо и лесно може да взима решения в тяхна полза. Само си припомнете кошмара с мъглите в София от предишни години и какви неимоверни усилия полагаше компанията, за да лети. Случая дори е показателен за това, как ТРЯБВА да се реагира в подобни ситуации - не само, че бързо е организиран алтернативен самолет, а в рамките на деня е организиран и допълнителен полет, с който да бъдат закарани и останалите пътници. Това, че българите са стадо, както беше написал някой по-нагоре, и не знаят какво искат, как да го поискат и как да се организират помежду си, е национален проблем, който става все по-страшен. България ер си има трески за дялане, но в този случай реакцията й е повече от адекватна.
До коментар [#11] от anonimen Като ти гледам правописа въобще не се учудвам че не си се свАрзал, най вероятно си се мъчил да го направиш със слушалката на душа