В разгара на кризата, когато Папандреу и Берлускони подадоха оставки, а Оли Рен предупреждава, че Европа я чакат тежки времена, а България ще бъде от най-засегнатите, когато се замразяват заплати и се увеличава пенсионната възраст, а бюджетът е свит като (знаете какво) в ледена вода, парламентът щял да купува нови коли за 1 милион лева. За да цитирам какво мислят по този въпрос по форумите, редакторът трябва да сложи на тези редове една голяма червена точка с цифрата 18!
Несъгласието не е израз на обикновен популизъм, а реакция срещу откровен цинизъм. Колите щели да бъдат по-нисък клас, успокоява ни Цецка Цачева. А досега защо не бяха, зер депутатският задник е свикнал само на &bdquo;Мерцедес&rdquo;? И какво значи, че трябвало да бъдат сигурни? Нима половината депутати, които карат старите си автомобили среден клас а НС им плаща бензина и командировките са по-сигурни от една нова кола среден клас? Правилно казва един форумец: &bdquo;Че то и депутатите ни са амортизирани, но не ги сменяме&rdquo;!<br /> <br /> Всички, които следят заливащите ни реклами за автомобили знае, че дори возилата в горните нива на средния клас като &bdquo;Шкода&rdquo; Супърб, &bdquo;Рено Лагуна&rdquo; &bdquo;Ситроен&rdquo; С5 и няколко модела на &bdquo;Опел&rdquo; и &bdquo;Форд&rdquo; са направо луксозни коли с всички екстри и цени между 25 и 35 хил. лева. С отстъпката за голяма поръчка излиза, че за този един милион парламентът може да се обзаведе с между 40 и 50 чисто нови коли. Или от Орлов мост до Университета. Като прибавим и сегашните автомобили и фактът, че много от народните стомаси карат собствени, излиза, че на 2 депутати ще се пада по един специален автомобил. Е, не е ли множко? Само да напомня, че освен на предесателя на събранието и неговите заместници, персонални коли се полагат и на председателите на парламентарни групи и на шефовете на постоянни комисии. <br /> <br /> Та много ми е интересно, когато започне обсъждането на бюджета и започне голямото искане и рязане, как ще приемат депутатите парите за парламента в които са включени 1 милион за нови автомобили. Защото откакто се помня, паркът на Народното събрание все е стар и все трябва да се подменя. <br /> <br /> <strong>Евгени Петров</strong>