Разкриха голямата истина! Защо супермаркетите правят промоции?!
На всеки човек му се случва да обикаля и да търси намалена цена на продуктитите
Изследването е обхванало 77 165 промоции, като 53% от тях са именно продукти, като газирани напитки, чипс, замразени картофи, пица или други храни с високо съдържание на мазнини, захар или сол.
Ето и няколко причини, поради които големите вериги предлагат определен продукт на промоция:
Конкуренцията: Неведнъж веригите следват конкурентите си и правят намаления на продукти, които са в промоция и в останалите супермаркети. Случайно или не, това може да се случи след няколко дни или седмица;
Борба за клиенти: Каквото и да си говорим, промоциите се правят с основната цел да се привлекат повече купувачи и да се завземе по-голям пазарен дял спрямо конкуренцията;
Срок на годност: Това е едно от нещата, които няма да видите изписано по време на промоциите или което касиерите няма да ви споделят. Най-често това са продукти, чиито срок на годност изтича след броени дни или най-много месец (за по-дълготрайните). Или иначе казано, броят на дните, преди веригата да го изтегли, вече е 30 или дори по-малко.
Големи наличности: В случай че една стока, доставена в огромни количества, не се продава така, както се е очаквало, следва... точно така: ПРОМОЦИЯ, НИСКИ ЦЕНИ, 3 на цената на 2 и т.н.
Промоции на всекидневни продукти: Не може да не сте виждали промоции на хляб, мляко, сирене и др. продукти от първа необходимост. Техните намаления са с цел да влезете в супермаркета, дори и веригата да продава съответния продукт без печалба или дори с малка загуба. Това обаче си заслужава, ако в края на пазаруването вие излезете от магазина с пълна чанта с провизии.
Последвайте ни
0 Коментара: