Общо 183 отбора от 70 компании от различни бизнес сектори се включиха в благотворителното щафетно бягане Postbank Business Run 2020, което се проведе вчера на територията на Бизнес Парк София.

Това е осмото издание на мащабното междуфирмено състезание, което се организира за пореден път от спортен клуб „Бегач“ и Пощенска банка. Инициативата събра близо 800 участници, като към бегачите се присъединиха и 32 деца на възраст от 4 до 16 г., които се надпреварваха в Kids Run, извършващо се от сертифицирани треньори по програмата на IAAF –Kid’s Athletics. За четвърта поредна година се проведе и състезанието CEO Dash, в което се включиха 6 изпълнителни директори от различни компании.


Най-големият тиймбилдинг в България беше реализиран в подкрепа на две каузи. Събраните средства от близо 8 000 лв. ще бъдат дарени по проекти на фондация „За нашите деца“ за предоставяне на професионални социални услуги за най-уязвимите деца в ранна възраст и на фондация „Воден път“ за подкрепа на деца със специални нужди чрез кинезитерапия, водна рехабилитация и модифицирано плуване, за да могат те да пораснат като самостоятелни възрастни и да получат шанс за пълноценен живот. 

Победител в щафетата бе отборът на SAP Top Team от компанията SAP Labs с време от 59:57. На второ място с общо време от 1:01:43 е отбор Festo на компанията Festo България, която участва за първи път в състезанието.


Третото място зае отборът на Bulpros Consulting с време от 1:02:07. Призът за „Най-бърз женски отбор“ бе присъден на дамския отбор SAP Tech Girls от компанията SAP Labs с време 1:16:49. Второто място при тях е за отбора Lazy Paws на Concentrix, a третото за отбор DXC Amazons от компанията DXC Technology.

В състезанието за изпълнителни директори и висши мениджъри CEO Dash най-бърз сред мъжете бе Боян Рашев от компанията Denkstatt България, който измина разстоянието от 1 километър за 3:06, а сред дамите – Соня Николова от компанията iCard с време 4:55.

Най-добрият отбор на Пощенска банка (Postbank NoName@) се представи отлично, като зае 9-тo място с общо време от 1:05:11. Финансовата институция се включи в състезанието с общо 23 отбора.


За първи път тази година състезанието се излъчи на живо в YouTube, като така всички, които нямаха възможност да присъстват на място, успяха да гледат колегите си онлайн. Общо събитието е проследено от над 1 000 души, като в ключовия момент на състезанието, то е наблюдавано от 150 човека.

Събрано, времето на всички, които са наблюдавали междуфирмената щафета онлайн, се равнява на цели „14 дни“. Запис на събитието може да се види тук: https://youtu.be/S-qnkHl-kT4.

За безопасното протичане на състезанието организаторите се бяха съобразили и с всички COVID мерки, спрямо правилатa на IAAF за провеждане на състезания.

Стартът беше заложен с нето време, от момента в който бегачите са минали арката, до момента, в който финишират, за да няма скупчване на едно място. Зоната за предаване на щафета беше по-широка за повече място между отборите, а доброволците на различните логистични пунктове бяха оборудвани с маски и ръкавици.

Основна цел на Postbank Business Run е да бъде привлечено вниманието на хората към здравословния начин на живот, като се провокира у тях желанието за победа чрез екипна работа и сътрудничество в името на благородна кауза. Цялата информация за събитието е достъпна на: https://sofia.businessrun.bg/.