Само часове след среднощните мелета за картофи и банани в “Кауфланд” в бургаския квартал “Славейков”, за които съобщи БЛИЦ, на метри от него врати отвори нов мол, в който се помещава и конкурентът на хранителната верига – “Карфур”.
Френската верига примамваше стотици неуморни баби с драстично смъкнати цени. Промоциите доведоха до невиждана еуфория купувачите, висели цял ден на опашки в опит да се сдобият с безплатна стока. За да получат безплатно кисело мляко, кебапче и бира, гражданите трябваше само да представят касова бележка за закупена стока от магазина. Дори лошото време край морето не успя да откаже чакащите, предаде тази сутрин Би Ти Ви.<br /> <br /> В същото време на метри от магазина пък шведската фирма за тийнейджърски модни дрешки държа 300 майки с детски колички и младежи на опашка повече от час, за да се сдобият с рекламираните ваучери на стойност 20 лв за първите 100 клиенти, пише сайтът Бесове./БЛИЦ<br />