Стратегията предвижда отваряне на още фирмени магазини както в София, така и в областните градове. В нея е заложено и пускането на пазара на ретро серия с вкуса на традицията от близкото минало, пробиотични млечно-кисели напитки за деца и здравословна серия за спортисти.

„Така „Ел Би Булгарикум“ ще отговори на очакванията на клиентите си за разширяване и разрастване и ще бъде още по-близо до хората“, каза изпълнителния директор на компанията Николай Маринов.

Той даде старт на кампанията като смени директорския кабинет с буса на снабдителите и се запозна лично с впечатленията на потребителите, като разговаря с тях във фирмените магазини. Качеството на стоката, цените, здравословните свойства на продуктите и новите серии бяха сред темите, които вълнуват най-много клиентите.

Маринов се запозна от първа ръка и с работата на шофьорите, снабдителите и продавачите във фирмените магазини, като лично занесе стоката в магазините и изслуша проблемите на продавачите. „Вие сте първият изпълнителен директор, който идва на място в магазина“, каза му магазинерка, сменила няколко изпълнителни директори през последните години.