В София предстои да бъде отворен първият в страната т.нар. outlet village – концепция за пазаруване, в която различните брандове се позиционират на едно място, оформено като миниград.

Амбициозният проект ще се реализира на територията на Jumbo Plazza през 2025 г. Новината беше съобщена от Симона Първанова, директор отдаване под наем и маркетинг в „Тринити Кепитъл“ – компанията, собственик на ритейл парка.

„Амбицията ни е Jumbo Plazza да се превърне в най-големия ритейл парк на Балканите. Разширението, което планираме, ще се реализира на три етапа и от 30 000 кв. метра ще се разраснем до 85 хил. кв. метра през 2025 г.“, каза тя по време на тазгодишното издание на Balrec, цитирана от economic.

През първия етап от разширението на ритейл парка предстои да навлязат нови брандове и да се обособят нови физически магазини, които се намират на територията на Jumbo Plazza. Във троя етап ще бъде открит т.нар. outlet village, а последната фаза от разширението на проекта включва изграждане на нов вид строителен хипермаркет, който ще е на принципа „направи си сам“.

„Имаме запитвания и за строеж на малък хотел, мислим и за офис част. Но това са идеи, които все още са на етап обмисляне“, каза още Симона Първанова.

Миниград за пазаруване

„Градът за пазаруване“, който предстои да бъде отворен в София, ще се състои от 50 помещения – основно модни брандове. Ще бъде изграден и паркинг с 1800 места. Размерът на инвестицията в проекта не се съобщава.

„В Европа village outlet са създадени преди 40 години и има над 200 центъра, като повече от 4000 бранда се помещават в тях“, разказва Симона Първанова.

Всъщност „Тринити Кепитъл“ е решила да създаде новия проект заради търсенето на такъв тип място за пазаруване от страна на брандове, които са искали да навлязат в Jumbo Plazza. Първанова не пожела да уточни кои са те, нито в кой сегмент.

„Смятаме, че с този проект ще привлечем хора от цялата страна“, казва Първанова.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук