Готвач от лондонския ресторант Kerridge's Bar & Grill, включен в рейтинга на "Мишлен", разкритикува свои 27 гости, които са резервирали маси за съботната вечер, но не са се явили навреме. 

Том Керидж писа за случката в профила си в Инстаграм, определяйки поведението на гостите като срамно и безотговорно. 

Според готвача, тази постъпка е най-лошата, която може да се направи на ресторантите в този момент, когато те изпитват сериозни затруднения заради кризата с коронавируса, пише Insider.


По думите на Керидж, заради такива ситуации много от заведенията ще се окажат на ръба на фалита. Той поясни, че ресторантите викан на смяна определен брой сервитьори и работници в кухнята, който зависи от броя резервирани маси. Ако гостите не идват, заведенията губят пари. 

"Вие сте най-лошите гости, защото сте егоисти. Надявам се да осъзнаете вашата грешка", написа том.  

Колегите на Керидж оставиха под неговия гневен пост коментари, в които изразяват солидарност с позицията му. Един от онези, които са подкрепили основателя на Kerridge's Bar & Grill, са готвачите носители на звезди "Мишлен" Клеър Смит и Саймън Римър.

"Много добре казано, Том. В момента е важно да се обяснява на хората, че на персонала трябва да се плаща, дори ако гостите не идват. А и продуктите вече са купени и използвани за приготвянето на ястия", написа Клеър.  

"Това е най-голямата обида в нашата индустрия", написа на свой ред Саймън.  

На същото мнение са и братята Галвин, които също са носители на звезди "Мишлен". Те споделиха, че заради 5% от клиентите, които резервират маси, но не идват, ресторантът им губи 300 000 долара годишно. По думите им това поведение е позорно. 

Превод и редакция: БЛИЦ