Обявиха Живко Иванов от Галакси Инвестмънт Груп за „Хотелиер на годината“ 2022
Наградата беше връчена лично от министър Христо Проданов
Третото издание на Българските туристически награди определи с гласуване на международно жури Живко Иванов, асет мениджмънт директор на водещата инвестиционна компания „Галакси Инвестмънт Груп“ за „Хотелиер на годината“ 2022.
Той беше отличен на официална церемония от министъра на туризма Христо Проданов. Отличието му е за високите стандарти в управлението на богатото портфолио от международно брандирани хотели на компанията, сред които InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Barceló Royal Beach в Слънчев бряг.
На събитието присъства и кметът на София Йорданка Фандъкова. Сред останалите отличени на тазгодишната церемония бяха най-добрата туристическа агенция и хотели в категории – градски, зелен-медикал, крайбрежен и концептуален хотел. Велинград беше определена за Дестинацията на годината сред българските градове.
„„Галакси Инвестмънт Груп“ е компания, която активно инвестира в развитието на българския туризъм. През 2018 г. рискувахме и открихме най-луксозния бранд, представен в страната – InterContinental - рискувахме, защото не беше ясно дали пазарът е готов за толкова висок ценови и продуктов сегмент.
Преди и особено по време на Ковид, нашият обект получи всички възможни награди на веригата за Европа – за качество на продукт, за доволство на гости, за ефективност и др.
Тези награди се получават само по един начин – като победиш като показатели всички други хотели InterContinental в Европа“, сподели по време на церемонията Живко Иванов. По думите му, в резултат на постиженията в тези тежки времена, София стана регионален център на веригата за Балканите.
„В момента, въпреки Ковид кризата, „Галакси Инвестмънт Груп“ инвестира в Hilton Sofia. Целта ни е да превърнем един продукт, проектиран и изграден в миналия век, в най-модерния бизнес хотел с столицата.
Интегрираме концепцията „Хотел в Парка - Парк в Хотела“ с най-съвременните решения в хотелиерството, а в конферентния център и зоните за хранене отново рискуваме, като реализираме три изцяло нови бранда на веригата за първи път в Европа. Целта ни е една – да продължаваме да се конкурираме и да бъдем първи не само в София“, допълни той.
Последвайте ни