“Разбираме много добре хората. Всички грешки ще бъдат коригирани. Всяка една жалба ще бъде проверена и ако е нужно, нашите клиенти ще бъдат компенсирани, включително финансово.” Това каза в телефонно интервю за “Канал 3” Петър Баран, който е главен оперативен директор на ЧЕЗ България.
Той отбеляза, че ръководството на ЧЕЗ реагира бързо и води активен диалог с всички свои клиенти. &ldquo;Държим се открито&rdquo;, каза още Баран. <br /> <br /> По думите му всяка една жалба ще бъде проверена от служителите на електроразпределителното дружество. Ако има грешки, те ще бъдат коригирани. <br /> <br /> &ldquo;Ние имаме над 2 милиона клиенти, понякога стават грешки&rdquo;, бяха думите му./БЛИЦ <br />