Postbank Business Run 2021 събра над 10 000 лева в подкрепа на две благотворителни каузи
960 участници от 87 компании се включиха в най-мащабното междуфирмено състезание с основен партньор Пощенска банка
Инициативата събра 960 участници, като към бегачите се присъединиха и 29 деца на възраст от 4 до 16 г., които се надпреварваха в Kids Run, извършващо се от сертифицирани треньори по програмата на IAAF – Kid’s Athletics. За пета поредна година се проведе и състезанието CEO Dash, в което се включиха 6 изпълнителни директори от различни компании.
Най-големият тиймбилдинг в България беше реализиран в подкрепа на две каузи. Събраните средства от над 10 000 лв. ще бъдат дарени по проект „Детска къща“ на фондация „За нашите деца“ за предоставяне на временен семеен подслон и шанс за семейство за най-малките, както и на фондация „Воден път“ за подкрепа на деца със специални нужди чрез кинезитерапия, водна рехабилитация и модифицирано плуване, за да могат те да пораснат като самостоятелни възрастни и да получат шанс за пълноценен живот.
Победител в щафетата бе отборът на SAP Top Team от компанията SAP Labs с време от 1:00:32. На второ място с общо време от 1:01:21 е отбор BLINK Run Team на компанията БОРИКА АД. Третото място зае отборът Festo на Festo България с време от 1:01:51. Призът за „Най-бърз женски отбор“ и тази година бе присъден на дамския отбор SAP Tech Girls от компанията SAP Labs с време 1:19:47. Второто място при тях е за отбора Lazy Paws на Concentrix, a третото за отбор „Пантерите“ от банка ДСК. В състезанието за изпълнителни директори и висши мениджъри CEO Dash най-бърз сред мъжете бе Йордан Гинев от компанията Innotec, който измина разстоянието от 1 километър за 2:59, а сред дамите – Соня Николова от компанията iCard с време 4:40.
Най-добрият отбор на Пощенска банка (Postbank NoName@) се представи отлично, като зае 4-тo място с общо време от 1:04:26. Финансовата институция се включи в състезанието с общо 27 отбора.
Основна цел на Postbank Business Run е да бъде привлечено вниманието на хората към здравословния начин на живот, като се провокира у тях желанието за победа чрез екипна работа и сътрудничество в името на благородна кауза. И тази година всички, които нямаха възможност да присъстват на място, успяха да гледат колегите си онлайн, тъй като състезанието се излъчи на живо в YouTube. За безопасното протичане на състезанието организаторите се бяха съобразили и с всички COVID мерки, спрямо правилатa на IAAF за провеждане на състезания.
фото кредит: KrisoK Photography & Victor Troyanov Photography
Последвайте ни