Райфайзенбанк въвежда нова концепция за подобряване на клиентското преживяване в офисите
Новата концепция на Райфайзенбанк е разработена по design thinking методология, която включва задълбочено проучване на клиентските и служителски очаквания и преживявания, както и специално архитектурно проектиране, подчинено на иновативната методология. Целта е постигането на оптимален синхрон между хора, пространства и услуги. Предстои поетапно внедряване на новата концепция в част от офисите на банката в цялата страна.
„С въвеждането на новия модел за дизайн, обзавеждане и обслужване в клоновете ни, осигуряваме на нашите клиенти възможност да банкират с лекота не само в дигиталното пространство, но и в нашите офиси, което все още е предпочитаният начин за контакт с банките у нас. Ние сме водеща банка по отношение на клиентското преживяване, което е наш стратегически приоритет.
Новата концепция е още една стъпка в тази посока“, казва Ани Ангелова, член на УС и изпълнителен директор „Банкиране на дребно“.
Новата концепция отговаря на очакванията на клиентите за лекота в обслужването и специално отношение от влизането в офиса до получаването на необходимата услуга. Сред нововъведенията в интериора е интерактивна стена, която заменя досегашните аналогови източници на информация. С помощта на тъч скрийн в реално време клиентите ще получават актуална информация за продукти и услуги на банката, следвайки тенденцията за дигитализация и намаляване на ползването на хартия.
Система за разпределение на клиентите по тип услуги, както и елементи от интериора, обособяване на специални зони за служители и клиенти, и функционален дизайн на бюрата ще допринасят за по-бързото обслужване. В новите офиси клиентите ще получат и допълнителни удобства, съобразени с ежедневните нужди, като зарядни за електронни устройства, 24/7 зона за обслужване и др.
Последвайте ни