Колите среден клас, произведени около 2004 г., най-често са мишена на крадците в София. Все още любимите марки на автоапашите са БМВ, „Ауди“ и „Фолксваген“. Задигат ги бригади най-вече от Враца, Монтана, Перник и Елин Пелин. Около 30 са групите от гастрольори, които „работят“ в столицата. След това те разглобяват автомобилите и с частите зареждат автоморгите.
Вероятно такава е съдбата и на БМВ-то на зам. главния прокурор Борислав Сарафов, което бе откраднато на 30 май тази година. И до днес от колата няма следа, пише в. &bdquo;Преса&rdquo;.<br /> <br /> Въпреки набезите на автоапашите от столичната полиция отчитат намаление на кражбите на возила с 66. От началото на годината до 9 септември са откраднати 1229 коли, а за същия период на 2013 г. те са били 1295, съобщи пред &bdquo;Преса&ldquo; шефът на сектор &bdquo;Престъпления, свързани с моторни превозни средства&ldquo; в СДВР Ангел Бадънков. <br /> <br /> Той обясни, че 30 на сто от автомобилите са открити, а причина за намаляването на набезите е задържането на 9 групи автокрадци от началото на годината. Бадънков отказа да разкрие кои са арестуваните, тъй като разследванията все още не са приключили. След ареста на един от лидерите в този занаят Асен Колев-Хастара през миналата година драстично е спаднал броя на задигнатите луксозни возила в София./БЛИЦ<br /> <br />