Моника Валериева ще се мъчи да пробива в най-голямата платформа за онлайн търговия в света „Амазон“. Изкусителката лансира усърдно козметичния си бранд „Мис Моника“ в продължение на 2 години. Това не е останало незабелязано от чуждестранен бизнес фонд, който е решил да инвестира в продукта и да го издигне на световно ниво.

В бизнес средите се говори, че много скоро миглите и козметиката на Моника ще се продават в САЩ, а оттам и в цял свят през платформата „Амазон“. Валериева влиза в директна конкуренция с имена като Ким Кардашиян, а българската й конкуренция няма нужда да я споменаваме.

Чрез сделката за навлизането й в сериозния пазар, където са истинските пари, Моника буквално смазва другите наши миски, които разчитаха, че временната им популярност ще им донесе бизнес дивидент. 

Валериева пусна и провокативно промо видео на марката си.