Той се изясни в резултат на изследване на качествата на новите автомобили, проведено от компанията JD Power.

В хода на изследването е бил отчетен броят на проблемите, регистрирани в течение на първите 90 дни след покупката, на всеки 100 автомобила. 

"С гневът на собствениците се сблъскват, по правило, автомобилните производители, но това определено е проблем на ИТ-компаниите.

Собствениците обаче не се вълнуват кой точно е виновен", казва вицепрезидентът ма JD Power Дейв Сърджънт.

В изследването са участвали 110 827 купувачи и наематели на нови автомобили, които са отговорили на 223 въпроса в девет категории: информационно-развлекателна система, други системи, елементи на управлението и дисплей, външен вид, системи за помощ при шофиране, трансмисия, седалки, климатик. 

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.