Родителите може да съсипят живота на децата си, ако направят това

Ново изследване разкрива как прекалената родителска намеса в ранната зряла възраст е свързана с по-нисък професионален престиж и ограничени кариерни шансове

https://blitz.bg/za-damite/roditelite-mozhe-da-sasipyat-zhivota-na-decata-si-ako-napravyat-tova_news1130684.html Blitz.bg

Родителската подкрепа винаги е била смятана за ключ към успеха на децата.

5 вкусни закуски, които всяко дете ще поиска

Но нови научни данни показват, че в определен момент добрите намерения могат да се превърнат в скрита спирачка за професионалното развитие. Според изследване на North Carolina State University, прекалената ангажираност на родителите в живота на вече порасналите им деца може неволно да ограничи кариерния им напредък.

Учените установяват, че млади хора, чиито родители продължават активно да ги насочват, съветват и участват в ежедневните им решения, по-често работят в професии с по-нисък социален и професионален престиж в сравнение с връстниците си, които са получили повече свобода за самостоятелни избори.

Вижте каква грешка не трябва да допускате с децата си на jenata.blitz.bg

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай