Топкрасавицата Ирен Онтева е още по-неустоима в рекламната кампания на нова марка бельо. Тя е лице на родната фирма “Рим”.
Българската марка е състредоточила усилията си за жените със съблазнителни дамски форми, каквато е и Ирен. В момента хит при бельото са широките презрамки, които дават допълнителна стабилност, без сутиените да губят своя лек и съблазнителен вид, пише в. "Труд". Досега пищните дами не можеха да ползват фини материи – сатен или дантела, защото те не издържаха на напора на твърде големите бюстове. Новите технологии обаче са направили “силни” дори тънките платове. “Инстинктивният стремеж към женственост ни диктува да сме красиви винаги и навсякъде”, твърди Ирен, която в момента е на почивка в Италия. Тя съветва дамите да носят красиво бельо дори когато са сами вкъщи, защото то им дава самочувствие и неповторимост. /БЛИЦ