Попълнете търсена ключова дума или фраза

Представиха Nissan 37OZ Nismo

https://blitz.bg/layfstayl/skorost/predstavikha-nissan-37oz-nismo_news181839.html Blitz.bg София, България 12 Февр. 2013, 12:09 997 прочита 0 коментара
Представен малко след Nissan Juke Nismo, 370Z Nismo показва какво може да предложи Z. Вълнуващото купе бе представено пред световните медии като част от събитието Juke Nismo Nissan Live в Барселона, Испания, малко преди световния си дебют на автомобилното изложение в Женева през март.
Предлаган само като купе с 6-степенна механична предавателна кутия, 370Z Nismo разчита на значителни инженерни и дизайнерски подобрения. Версия на 370Z Nismo вече се продава в Северна Америка и Япония, но за Европа е разработена уникална спецификация, която да подхожда на пътните условия и вкусове на европейските автомобилни ентусиасти.<br /> <br /> Съдейки по реакциите на медиите при представянето на Nismo, невероятният дизайн ще е ключов елемент от привличането на Z. Подобно на Juke Nismo, всяка промяна спрямо стандартния 370Z е била внимателно обмислена и базирана на опита в автомобилния спорт, натрупан от Nismo. Модификациите по дизайна са били движени от аеродинамичните подобрения.<br /> <br /> Предницата е с по-агресивен дизайн, подобряващ въздушния поток под автомобила, което е резултирало в оптимизиране на стабилността при високи скорости и в завои. Тази допълнителна притискаща сила се допълва от силно модифицирано окачване и настройки на шасито, повишаващи стабилността и динамичното управление както на пътя, така и на пистата.<br /> <br /> Други подобрения по дизайна включват отличителните червени Nismo елементи, видими отпред и отзад, а също и на страничните огледала. Монтирани са и уникални тъмно сиви Nismo олекотени 19-цолови алуминиеви джанти, зад които контрастират червените спирачни апарати, а също и по-широки високоскоростни гуми. Отзад финалния дизайнерски щрих поставя новият спойлер, който играе важна роля и за подобряване на аеродинамиката на автомобила.<br /> <br /> Вътре, оригиналният спортен интериор на 370Z е още по-спортен и изцяло фокусиран към шофьора. Воланът е облицован с алкантара и кожа, а &bdquo;горният мъртъв център&ldquo; е обозначен със състезателен червен маркер, който вече видяхме в Juke Nismo. Изцяло електрическите спортни седалки са щамповани със специалната Nismo емблема, а червените шевове подсилват премиум качеството и спортното усещане. Завършеният облик гарантира номерираната Nismo табела, придаваща ексклузивност на всеки 370Z Nismo.<br /> <br /> Благодарение на Nismo тунинговането, Z двигателят 3,7 V6 генерира 344 к.с., което е с 16 повече спрямо стандартние модел (328 к.с.), докато въртящият момент е нараснал от 363 на 371 Нм. Това е довело до подобряване на реакцията на двигателя в ниския и средния оборотен диапазон, а ускорението 0-100 км/ч вече става за само 5,2 секунди (предмет на хомологация).<br /> <br /> Известен вече със своята изключителна динамика и характеристики на управление, задно задвижваният 370Z предлага още по-вълнуващо изживяване в Nismo форма. Шофьорите ще изживеят вълнуващо ускорение и успокоението от изключителната стабилност при висока скорост.<br /> <br /> Оптимизираният спирачен ефект е друга съществена част от развитието на Z, поради което Nismo инженерите са взаимствали много здравия спирачен маркуч и спирачна течност от R35 GT-R. Ексклузивната двойна Nismo изпускателна система също подобрява и усилва вълняващия звук от 3,7-литровия V6 двигател.<br /> <br /> Повече подробности ще бъдат оповести на автомобилното изложение в Женева на 5 март 2013 г.<br /> <br /> <em>За Nissan в Европа</em><br /> <em>Nissan има едно от най-всеобхватните присъствия на европейския пазар спрямо всички производители извън пределите на континента. За компанията работят повече от 14 500 служители в областта на дизайна, R&amp;D, производство, логистика, продажби и маркетинг операции. Миналата година заводите на Nissan във Великобритания, Испания и Русия произведоха повече от 677 000 автомобила, в това число мини MPV-модели, SUV-ове и лекотоварни автомобили. Nissan предлага 24 разнообразни и иновативни продукта за продажба в Европа, и е в позицията да се превърне в №1 азиатски бранд в Европа.<br /> </em><br />

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам