Toзи проект се разработва от месеци и представлява една от най-големите промени в платформата на Фейсбук.

Компанията се е постарала да гарантира минималистичен дизайн, който улеснява още повече откриването на съдържание в социалната мрежа.

Първото нещо, което вероятно ще ви направи впечатление е, че горната част на Facebook вече е в бял цвят, за разлика от традиционния син нюанс.

Иконите за достъп до различните секции в профилите ни вече са в по-светли бяло-сиви отенъци. В това число влизат ключови табове на Faceboоk като "News Feed", "Facebook Messenger", "Watch", "Marketplace", "Group", както и панела за нотификации.

Няма как да не забележите и промените настъпили в официалното лого на Facebook, като буквата "F" вече е разположена на по-светъл син фон, който е с кръгла форма. Разпространението на новия дизайн вече е започнало, съобщава Mirror.co.uk.