Един от известните американски астрофизици, който вярва в съществуването на извънземни цивилизации, каза, че сега 4 изследователски институции изучават мистериозни метални сфери. Те бяха открити още през юни тази година в Тихия океан и са много издръжливи, така че може да са с изкуствен произход.

Ави Льоб, астрофизик от Харвардския университет, който заедно с екипа си откри 50 малки сфери от предимно желязо на дъното на океана, вярва, че те са фрагменти от извънземен междузвезден апарат, пише Daily Mail.

Предварителен анализ на тези фрагменти показа, че те са много здрави и следователно могат да бъдат създадени от изкуствена сплав.

Извънземни оставили най-мистериозната загадка на дъното на Тихия океан

Всички тези сфери бяха открити по време на експедиция за търсене близо до остров Манус близо до Папуа Нова Гвинея, където се твърди, че през 2014 г. се е разбил междузвезден обект, наречен IM1. Според Льоб този обект се е движел с много висока скорост, защото вероятно е имал двигател.

Сега учени от 4 изследователски институции в САЩ, Германия и Папуа Нова Гвинея изучават тези фрагменти от потенциален извънземен космически кораб. Според Льоб резултатите от изследването ще бъдат представени в края на август или началото на септември.

"Има вероятност това да е изкуствено създаден обект, тоест да е бил извънземен космически кораб. Не се отказвам от надеждата, че това може да е така. Ако това се докаже, то по този начин ще получим доказателства от първия контакт на земята с извънземни", казва Льоб.

Сега учените изучават химическия състав и структурата на откритите сфери, за да намерят доказателства за теорията на Льоб или доказателства, че той греши.

Ученият от Харвард смята, че първоначалният потенциален извънземен космически кораб може да бъде около 1 метър в диаметър и да тежи около 500 кг. Когато се блъсне в земната атмосфера с голяма скорост, тя се разпада.

Льоб сравнява размера на това теоретично извънземно превозно средство с такива земни сонди, които също са станали междузвездни, като Вояджър 1 и Вояджър 2. Тяхната дължина, заедно с антените, е приблизително 3,5 метра.

Според учения, ако нещо подобно на Вояджър 1 се разбие в земната атмосфера, то би изглеждало като метеорит. Сега се смята, че IM1 наистина е метеорит. Според Льоб след месец ще стане ясно дали теорията му е вярна или не.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук