Промоциите вече не са това, което бяха, или поне тези в Северозапада. Ясен пример за това е иновативна реклама, която наистина може и да не привлече много клиенти, но за  сметка на това ще донесе повече печалби на търговците, пише "Булнюз".

Примерът, който бе илюстриран с показателна снимка, е от последните дни от магазин в центъра на Берковица.
Оказва се, че находчив търговец, осланяйки се на опита си, че в горещините се пие повече бира, решил да „пусне на промоция“ една от известните марки бира в България. Магазинерът коригирал  „старата цена“ от 2.49 лв. с , „промо цена“ - 2.70 лв.

Редовните консуматори на пивото първоначално не обърнали внимание на рекламата, но бдителни граждани бързо забелязали „промоцията“. След като снимката с рекламата на промоционалната биричка бе публикувана в мрежата, реакцията на потребителите в интернет на закъсня, а коментарите под уникалната снимка веднага заваляха. Хората дори се шегуват, че върви с пакет кебапчета или комплект стъклени халби.

Не липсваха и коментари, в които се сравняваха курортния статут на Берковица с тези по морето.
Не е ясно колко от клиентите на местния супермаркет са се възползвали от промоционалната цена на бирата, но със сигурност собственика на обекта е един от революционерите в рекламния бизнес.