Първи сме по селфи в Източна Европа
Изпреварваме в това занимание 12 европейски държави
Става въпрос за функции като селфи снимки, споделяне на заснетото съдържание в социалните мрежи и слушане онлайн на музика. Тяхното използване е обобщено от Huawei Summer Barometer 2017 – международно изследване, проведено през месец сред потребители на възраст 18-45 години, които имат или са използвали смартфон през последните 24 месеца.
84% от участващите в изследването българи са споделили, че това лято ще правят селфи снимки и ще споделят снимки и видеа в социалните мрежи, с което заемаме първото място в класацията сред другите участници, изпреварвайки Румъния, Сърбия, Гърция, Унгария, Полша и 4 скандинавски страни.
Също така е най-висок делът на потребителите от България (72%), които ще слушат музика онлайн по време на лятната почивка, изпреварвайки с 5 до 7 пункта съседите от Сърбия и Румъния. 88% от българските потребители ще използват устройствата си за навигация през лятото, заемайки второ място в Европа след Сърбия.
За българите е много важно да имат достатъчно налично свободно пространство в телефоните си и дълъг живот на батерията – 33% от родните потребители, при средно 19% за Европа, споделят, че свободното пространство е съществен проблем, а 88% от сънародниците ни при средно 83% за Европа считат, че животът на батерията е от много важно значение за смартфоните.
В демографски план за страната ни, мъжете преобладават над дамите в използването на повечето технически функции на смартфон устройствата. Но въпреки превеса на мъжете в намеренията за използване на селфи стикове през лятото (36% срещу 30%), то дамите са тези, които не се притесняват да ги използват наистина, за разлика от мъжете (28% за жените срещу 21%).
63% от българските дами свалят музика на своите мобилни устройства предварително преди своята почивка при 48% за мъжете, както и отново дамите преобладават над мъжете по гледане онлайн на видео или филми.
90% от дамите използват навигация на своите смартфони срещу 86% при мъжете и свалят офлайн карти (60% срещу 40%), докато мъжете са „по-оправни“ по отношение на резервации (51% срещу 43%) и преглед на оценки за хотели или ресторанти (70% срещу 67%).
Сравнително нисък е делът на използваните външни батерии или допълнителни зарядни устройства от българските мъже и жени, както и по отношение на използваните бързи зарядни устройства за зареждане (под 40% за тях).
Що се касае до възрастовите граници на българските потребители, 91% от хората на възраст между 35 и 45 години споделят, че дългият живот на батерията е от изключителна важност, 80% от тези на възраст между 18 и 24 години имат нужда от голям капацитет на паметта, а 77% от същата възрастова група търсят и камери (предна и задна) с високо качество.
Последвайте ни
0 Коментара: