Топ 5 на най-скъпите брандове в света
"В класацията доминират интернет гиганти, които работят на световно ниво още от първия си ден и са изградени на базата на мощна, новаторска платформа", коментира резултатите ръководителят на BrandZ от "Кантар Миуорд Броун" - Питър Уолш.
За да достигнат до финалното класиране, аналитиците са интервюирали нагласите на над 3 млн. клиенти от всяка точка на света и тяхното мнение относно 120 000 марки от 50 страни по света. Различните финансови и бизнес показатели също са били взети предвид при оценката.
Основата през 1971 година WPP работи в сферата на рекламата и връзките с обществеността.
Тя притежава и фирмата "Кантар Миуорд Броун", която се занимава с маркетингови проучвания и предоставя консултантски услуги в областта на брандинг стратегия, разработката и оптимизацията на рекламата и изучаването на пазарната стойност на марката.
Последвайте ни
0 Коментара: