А1 дарява 1% от плащанията през дигиталния портфейл А1 Wallet за борбата с COVID-19
Eдин процент от средствата, платени от потребителите на А1 Wallet на POS терминал или онлайн, ще бъдат дарени от А1 на Министерството на здравеопазването за подкрепа на българските лекари
Средствата ще бъдат превеждани по специално създадената дарителска сметка на Министерство на здравеопазването. Докато плащат безопасно и удобно с A1 Wallet на POS терминал или онлайн, потребителите на дигиталния портфейл помагат за осигуряване на цялостни предпазни комплекти за работещия медицински персонал, консумативи, апаратура и респиратори.
А1 Wallet e безопасен начин и за пазаруване в условията на пандемия, когато трябва да се избягва физическия контакт и да се спазва социална дистанция. Използването на дигиталния портфейл намалява риска от заразяване с коронавирус при допир със замърсени банкноти и монети.
При плащане на POS терминал пък няма нужда от въвеждане на PIN код, което е още един начин да избягваме замърсени повърхности. Дори при стриктно спазване на социална дистанция, хората пазаруват стоки от първа необходимост като храна и лекарства. В такъв момент използването на безконтактно плащане с А1 Wallet е не просто лукс, а разумно и отговорно решение.
Дарението на 1% от средствата през А1 Wallet към Министерството на здравеопазването е поредната от серия инициативи, които А1 предприема, за да помогне в преодоляването на кризисната ситуация с епидемията от COVID-19.
По-рано тази седмица компанията обяви, че до края на месец април ще дарява на Министерство на здравеопазването по 1 лев за всяка сметка, платена от нейните клиенти през мобилното приложение Моят А1 и уеб версията му на сайта.
В началото на седмицата А1 стартира също и специално разработено приложение А1 Guard за превенция на телефонните измами, което може да се използва безвъзмездно от клиенти на всички оператори у нас и клиенти на фиксирани телефони на А1.
Приложението е особено актуално в настоящата ситуация, предвид опасенията от увеличаващи се заплахи от телефонни измами, свързани с коронавируса.
Тези инициативи са част от кампанията за дигитална солидарност, в рамките на която А1 даде на своите клиенти безплатен достъп до ТВ канали, бонус от 10 000 МВ мобилен интернет, трафик до платформата за онлайн уроци Уча.се и решението за видеоконференции Eyeson.
За абонатите, които се намират в роуминг в страните от ЕС, А1 предоставя бонус от 1000 МВ мобилен интернет на максимална скорост, а за тези извън рамките на ЕС – 50 безплатни минути за разговори.
В тези трудни моменти А1 многократно призовава хората да останат по домовете си. Практически всички услуги на компанията са достъпни и онлайн, а с А1 Wallet клиентите имат възможност да сведат до минимум и обращението на хартиени пари за пазаруване.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile).
Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
Последвайте ни