Предложението е част от кампанията за дигитална солидарност и е валидно от 16 април до 31 май за всички клиенти на гласова предплатена услуга, които презаредят картата си с 10 лева или повече.
 
 
А1 продължава да работи по нови начини да подпомогне своите клиенти в продължаващия период на социална изолация заради епидемията от COVID-19. Като част от кампанията за дигитална солидарност А1 ще дава на своите клиенти на гласова предплатена услуга двойно повече минути и мегабайти за всяко презареждане на предплатена карта до края на месец май.
 
За да се възползват от предложението, потребителите трябва да активират оферта А1 с национални минути и МВ като изпратят безплатен SMS с текст А1 на номер 789 и да презаредят картата си с поне 10 лева. Например, ако заредят картата си с 10 лева, ще получат 400 национални минути и 4000 МВ интернет спрямо обичайните 200 национални минути и 2000 МВ. Допълнителните минути и мегабайти са валидни за 30 дни от датата на презареждане.
 
За да презаредят предплатена карта, абонатите трябва да изпратят безплатен SMS на кратък номер 1616. Той може да се изпрати само от номер с месечен абонаментен договор към А1, а заредената сума ще се отрази в следващата фактура на абоната. В текста на SMS-a задължително трябва да присъства номерът на предплатената карта, последван от запетая и сумата, която клиентът иска да зареди. По този начин А1 дава възможност на своите клиенти да презареждат също и предплатени карти на свои близки или роднини. Абонатите на договор могат лесно да презаредят предплатена карта и през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на A1.bg.
 
А1 вече удължи сроковете на обявените през март инициативи за дигитална солидарност. До края на извънредното положение у нас – 13 май, абонатите на А1 Xplore TV и цифрова телевизия от А1 ще имат свободен достъп до 200+ ТВ канала. До 31 май А1 ще предоставя и еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост при платена сметка през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на A1.bg. Клиентите могат да разчитат на А1 за осигуряването на безплатен трафик до платформата Уча.се до 30 април.
 
Тези инициативи са част от кампанията за дигиталната солидарност на компанията, чрез която А1 не само помага на клиентите със своите дигитални технологии, но и с директна финансова помощ за борбата с COVID-19. A1 дари 220 000 лв. на “Александровска” болница за закупуване на дихателни апарати. Чрез още две големи дарителски кампании А1 активно подпомага и Министерството на здравеопазването. За всяко плащане през Моят А1 компанията превежда по 1 лев на специалната сметка на МЗ.
 
А1 отново призовава своите клиенти да използват по-безопасните и лесни за употреба дигитални канали за самообслужване, за да намалят рисковете от заразяване. Въпреки това, по-голямата част от магазините на А1 продължават да работят при засилен контрол на спазването на предпазни мерки. През мобилното приложение Моят А1 клиентите могат да управляват лесно услугите си.
 
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане. От 9:00 до 20:00 часа през делничните дни и от 10:00 до 18:00 часа в почивните дни специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на онлайн услугата А1 Видео помощник.
 
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
 
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.