А1 получи „златно“ отличие за своите програми за дарителство и доброволчество, които ангажират стотици служители в компанията.

Наградата беше връчена по време на осмата церемония Годишен знак „Отговорна компания - отговорни служители“, организирана съвместно от Българско дружество за връзки с обществеността, Българска асоциация за управление на хора, Фондация BCause и Българска асоциация на КСО специалистите.

А1 печели приза за четвърти пореден път благодарение на ангажираността на своя екип към регулярното дарителство и доброволчество на работното място, и активното участие на компанията в тяхното надграждане през годините.

През изминалата година телекомът е дарил 120 000 лева само по програмата за дарителство по ведомост. Тя представлява дарения за различни каузи директно от заплатата на служители на А1, които да допълнени и от самата компания.

Благодарение на пазаруването с кауза по време на традиционните благотворителни базари екипът на А1 помогна на още няколко каузи. С участието си в акции по кръводаряване, благотворителни спортни предизвикателства, инициативи за засаждане на дръвчета, както и при споделянето на експертиза и опит вътре и извън компанията, екипът на А1 инвестира близо 3 000 часа доброволен труд само през 2022 г.

„По-хубаво от това да правиш добро е само това да заразяваш още хора с него“ – това каза Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси“ в А1, при получаването на наградата и допълни „За мен е удоволствие да получа от името на всички колеги в А1 това отличие за поредна година – всъщност откакто съществува Знакът, ние сме сред наградените компании.

Попадаме в „Златния кръг“ за четвърта поредна година заради палитрата от програми за дарителство и доброволчество, които устойчиво развиваме и надграждаме през годините, а те увличат все повече и повече хора.

Това е една от най-ценните и вълнуващи награди за нас, защото я дължим изцяло на колегите, които са направили своя личен избор да правят добро. Разбира се, компанията винаги ги е насърчавала и сме ги подкрепяли по пътя, така че заедно да популяризираме каузите, които вълнуват и ангажират много хора в подкрепа на доброто.“

Освен вътрешните програми за дарителство и доброволчество, А1 развива и други социални проекти. Те са насочени към дигитализация на образованието, дигитални умения за деца и възрастни, приемна грижа, опазване на околната среда, както и проекти в областта на културата и спорта в България.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения на над 4,8 милиона клиенти. През 2021 г. A1 България отчита приходи от 574,1 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 218,3 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 26 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2021 година възлизат на 4,75 милиарда евро.

Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук