Айде пак излагация и наглост! След такса "Стол" ресторантите ни цакат и с пари за празна "Чиния"
Според експерти в маркетинга подобни сюжети може да донесат дългосрочни негативи за имиджа на българския туризъм.
Така ако на страницата на произволно избран испански ресторант виждаме отзиви на потребители, то при „Милос” в Созопол (откъдето е бележката с такса „Стол”) тези възможности са премахнати след вълна от негативни мнения.
„Ако до момента не са оценявали, време е да се обърне сериозно внимание, че всеки един клиент е важен, всеки един клиент може да направи съответния обект или заведение популярно в позитивна или в негативна светлина”, посочва собственикът на маркетингова агенция Владислав Георгиев, цитиран от bTV.
Откликът от случай като този с такса „Стол” е дългосрочен и излизането от кризисната ситуация отнема време, категорични са експертите.
Според тях случаят може да нашуми и навън, с което да допринесе за лошия туристически имидж на страната ни като евтина дестинация.
ОЧАКВАЙТЕ В БЛИЦ КАК РЕСТОРАНТЪТ ОТ СОЗОПОЛ НАМЕСИ В СКАНДАЛА И ИМЕТО НА БИВШИЯ ШЕФ НА БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА ХОТЕЛИЕРИТЕ И РЕСТОРАНТЬОИТЕ БЛАГОЙ РАГИН!
Последвайте ни
0 Коментара: