Т.нар такса „Стол” в сметката на подразнили персонала посетители на созополски ресторант не е изолиран случай. В друго заведение в курорта летуващи са били таксувани по 2 лева за празна чиния заради това, че донесли торта отвън.

Според експерти в маркетинга подобни сюжети може да донесат дългосрочни негативи за имиджа на българския туризъм.

Така ако на страницата на произволно избран испански ресторант виждаме отзиви на потребители, то при „Милос” в Созопол (откъдето е бележката с такса „Стол”) тези възможности са премахнати след вълна от негативни мнения.

„Ако до момента не са оценявали, време е да се обърне сериозно внимание, че всеки един клиент е важен, всеки един клиент може да направи съответния обект или заведение популярно в позитивна или в негативна светлина”, посочва собственикът на маркетингова агенция Владислав Георгиев, цитиран от bTV.

Откликът от случай като този с такса „Стол” е дългосрочен и излизането от кризисната ситуация отнема време, категорични са експертите.

Според тях случаят може да нашуми и навън, с което да допринесе за лошия туристически имидж на страната ни като евтина дестинация.

ОЧАКВАЙТЕ В БЛИЦ КАК РЕСТОРАНТЪТ ОТ СОЗОПОЛ НАМЕСИ В СКАНДАЛА И ИМЕТО НА БИВШИЯ ШЕФ НА БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА ХОТЕЛИЕРИТЕ И РЕСТОРАНТЬОИТЕ БЛАГОЙ РАГИН!