Екстравагантна реклама на агенция за недвижими имоти предизвика вълна от негодувание сред хората от провинцията, пребиваващи в София. Огромният билборд призовава “селяните” да си купят къща или апартамент, “за да станат софиянци”, съобщава в. “Телеграф”.
Скандалният слоган, гласящ: “Дiъr “Celuнjъr”, ... искаш ли да станеш Soфiaнец?!”, се извисява от седмица на едно от най-оживените кръстовища на булевардите “Черни връх” и “Сребърна”. Скоро след монтирането му рекламното пано предизвика скандал, сравним с този, който разпали изтипосаният в центъра на столицата билборд със снимка на Азис.

Дискусиите около написания със смесени букви на полукирилица и полулатиница рекламен слоган се пренесоха и в интернет. За нея алармира блогът на младеж, представящ се като stranger. До вчера постът му в strangera.com предизвика цели 126 коментара и разпали поредната словесна битка между кореняци софиянци и т. нар. пришълци.
Шефът на рекламираната на билборда агенция за недвижими имоти Брок Хаус сериозно се колебаел дали да пусне такъв слоган. Притесняваше се, че има хора, които ще се засегнат от такава реклама, но все пак реши да рискува, разкри Радослав Соколов, който работи във фирмата. Той обясни, че идеята на слогана е да се подходи с чувство за хумор, а не да се обиждат клиентите. /БЛИЦ