Жертва на подла схема на онлайн измама стана бургазлийката Анелия В., която пи една студена вода за 150 евро, след като си поръча кутия с маркови дрехи, но вместо известни брандове й бяха изпратени дрехи втора употреба и много лоша реплика на козметични продукти. 

През септември Анелия попаднала на интересна реклама в онлайн магазин. Според офертата за 150 евро трябвало да получи дрехи на популярни световни марки и качествена козметика. При поръчката посочила точни размери и дрехите, които харесала. Сред тях две палитри, две блузи Caviar Haute Couture, които би трябвало да бъдат изработени с италианска бродерия от Tessuti, червила Kylie Cosmetics и други, съобщава "Флагман".

Когато получила пратката обаче останала безкрайно разочарована. Още в началото по думите й колетът бил разопакован и залепен отново. Когато извадила блузата останала без думи. Марковата блуза Caviar се оказала с пришито лого, а от вътрешната страна имало друг етикет, на който била посечена цената от 3,50 лв.



„Щях да получа удар, когато видях етикета. Блузата беше с пришит техен бранд, материята като от магазин за втора употреба, а уж маркова”, разказа огорчената бургазлийка.


Двете "маркови" блузи Caviar, които бургазлийка намерила в пратката

След това отворила палитрите и червилата, тогава забелязала, че освен, че са имитация, били използвани. А парфюмът, който поръчала, нямал нищо общо с аромата, който е в оригиналното шишенце. Т.е. - бил евтино менте.

Анелия споделя, че останала изключително разочарова от покупката и веднага се свързала с онлайн страницата. След няколко неуспешни опита, започнал бурен дебат във фейсбук между бургазлийката и представителят на онлайн  магазина.

Кулминацията на абсурдната ситуация настъпила, когато Анелия поискала касова бележка за червилата, които според продавачите били абсолютно оригинални. Това те изпратили снимка на касова бележка на Kylie Cosmetics, но изтеглена от интернет пространството.

Продавачите не пожелали да върнат парите на попарената Анелия и я блокирали във фейсбук. Бургазлийката обаче е готова да се обърне и към разплащателния доставчик, който да съдейства, за да си получи парите обратно.