Експерти анализират фурора „Есе“: На повърхността е смешно, но в дълбочина не е
„Не очаквах чак такава реакция на тази новина. Първоначално, след като прочетох коментарите, ми беше смешно. С течение на времето започна да ми става тъжно, защото това говори за по-дълбоки социални проблеми и сочи за много сериозна функционална неграмотност у хората, които общуват онлайн. Тези коментари не са представителна извадка, но въпреки това са добър ориентир”, коментира в „Тази събота и неделя” уеб редакторът в btvnovinite.bg София Крачанова.
„Не съм предполагала, че един любопитен материал ще бъде възприет като нещо негативно, финансова пирамида и нещо, което цели някаква облага за нас. Това беше изненадваща реакция за мен”, допълни София пред bTV.
Нова простотия измести „Локо“ във фейсбук, мрежата закипя (СНИМКИ)
„На повърхността е смешно, но в дълбочина не е. Хората искат да им е лесно и това се превръща в епидемия. Това са хора, които вместо да работят здраво, търкат билетчета. Това беше възпитано от игрите във „Фейсбук”, които много компании правят. Колкото по-лесно е условието, толкова повече хора се включват. Това също се разви като епидемия през последните години и затова някои хора се заблудиха”, на мнение е PR специалистът д-р Александър Христов.
По думите му желанието на хората да им е лесно ги прави глупави.
Маркетингът в реално време все повече набира скорост и това е причината някои банки и компании да се възползват от „Есе”. По този начин се използва ситуацията, за да бъде привлечено вниманието, обясни PR специалистът.
Двамата призоваха хората да четат малко по-внимателно. Да изчитат целите статии и да внимават с източниците на информация, за да не се стига до подобни сензации в интернет.
Последвайте ни
0 Коментара: