„Еврофутбол“ отпразнува своята 25-годишнина с петзвездно парти за служителите в зала „Роял“ на София хотел Балкан. Около 200 присъстващи си припомниха израстването на компанията от старта на приемането на спортни залози в началото на 90-те години на 20-и век в тогавашното кафене „Колумбия“ до днес, когато „Еврофутбол“ е най-известната и разпознаваема фирма за спортни залози в България с мрежа от букмейкърски пунктове в цялата страна.


Основателите, съдружниците и ръководителите на „Еврофутбол“ получиха грамоти за огромния си принос, предприемчивост, ангажираност и усилия за подобряване на работата, модернизиране на компанията и грижа за служителите.
Трима от регионалните представители и титулярите на най-успешните букмейкърски пунктове в страната бяха отличени за своята активност и нарастващите приходи.



Избрани чрез анкета служители на „Еврофутбол“ бяха наградени за своите специални качества, умения и таланти.
След разрязването на торта „25 години „Еврофутбол“ празненството продължи с много музика и танци, които включваха изпълнения на живо на един от най-обичаните български поп изпълнители Любо Киров и парти с диджей Радо.

Историята на „Еврофутбол“ накратко:

- В началото на 90-те години група ентусиасти организират спортни залози в прочутото кафене „Колумбия“ и още 6 пункта. Талоните се изготвят на ръка и се размножават в Народната библиотека.


- Дейността бързо се разраства и играта „Еврофутбол“, станала популярна между участниците още от 1990 година, дава име на новата фирма. В края на 1993 г. „Еврофутбол“ вече има над 100 пункта в цялата страна. Разпознаваем символ на компанията става лого с футболна топка, оградена от 14 звезди и ръкописен надпис „Еврофутбол“.


- Първите печатни талони на „Еврофутбол“ съдържат програма с 50 футболни срещи
с фиксирани коефициенти за тях. При първия национален тираж през 1993 г. са приети общо 3853 талона от 116 пункта. Тогава пада и първата голяма печалба от 125 000 лева.



- От 7 август 1995 г. е въведен Суперджакпот във всеки тираж. Той е спечелен за първи път само 2 седмици по-късно, когато двама късметлии формират огромни печалби. Участник от Горна Оряховица взема 997 222 лева, а друг от Бургас - 805 574 лева.


- На 18 февруари 2002 г. „Еврофутбол“ подписва договор за стратегическо партньорство с гръцката компания „Интралот“. Сделката включва въвеждането на централизирана компютърна система за обработка на залозите и инсталиране на терминали във всички пунктове с възможност за залагане в реално време. Това улеснява значително участниците и букмейкърите и за първи път в България позволява приемането на залози до старта на всяка среща.


- През 2004 г. в интернет се появява сайтът на „Еврофутбол“ – www.eurofootball.bg.


- През август 2009 г. българският букмейкър сключва договор за спонсорство с Българския футболен съюз. Подкрепата на „Еврофутбол“ за българския национален отбор по футбол продължава и до днес.


- В началото на 2012 г. „Еврофутбол“ стартира Програма „Спортни таланти“, с която подпомага финансово млади състезатели с голям потенциал в индивидуалните спортове и до днес.


- На 28 ноември 2012 г. „Еврофутбол“ въвежда нов продукт „Гонки“. Играчите могат да правят залози за надбягвания с хрътки, които се провеждат на хиподруми във Великобритания и Австралия. През 2013 г. участниците получават още една възможност – да залагат и на виртуални гонки с кучета.


- На 19 август 2015 г. „Еврофутбол“ включва още един нов продукт в своето портфолио - виртуални футболни мачове под името „Спортмакс“.


- На 10 януари 2018 г. стартират виртуални надбягвания с коне.


- На 28 септември компанията празнува 25-годишнината си с петзвездно парти.