Няколко гневни клиенти на "Уникредит Булбанк" изразиха възмущението си пред БЛИЦ за това, че никой представител на банката не ги е уведомил за намаленото й работно време.
"Разбираме, че заради COVID-19 се налагат рестриктивни мерки за търговските обекти. Но в същото време "Уникредит Булбанк" не благоволи да ни информира нито със СМС, нито със съобщение в сайта си, че ще намали работното си време.

Случи се така, че преди няколко дни част от офисите на банката намалиха работното си време с един час, а днес с още час и половина.

Същото се отнася дори за централния клон на "Уникредит Булбанк", на който още стоят табелите, че работи до 18 часа. Толкова ли е трудно банката да напише няколко реда на официалния си сайт и да смени табелите с работното си време?", недоволни са клиентите на банката, които напразно са се разкарали да я посетят в следобедните часове.

"Банката печели огромни пари от нашите депозити и от фирмените не средства, а в същото време не полага дори минимални усилия да ни облекчи с информация в и без това изнервената заради коронавируса ситуация в държавата.

Крайно време е това да се промени", категорични са разочарованите кленти.