Единственият начин да разберем, че има проблем с автомобила, е при регистриране в КАТ. Въпросната кола е минала през КАТ два пъти - при вписване в нашата компания и при вписване при господин Горанов като ползвател на талона. Това заяви директорът на "Мото Пфое" и вицепрезидент на Българския футболен съюз - Атанас Фурнаджиев в ефира на Нова телевизия по повод инцидента с бившия финансов министър Владислав Горанов на ГКПП "Калотина".

По думите му при митница в Германия също не е имало проблем с автомобила. За тях се е разбрало едва вчера при инцидента с Горанов.

„Както господин Горанов, така и ние, сме жертви на автомобилната мафия. Колата е закупена от нас от Германия, с ясен произход, платена е по банков път и лизингова на на Владислав Горанов”, уточни той.

"Ще предоставим всички документи на разследващите органи", каза още той и посочи, че има практика да се създават двойници на скъпи автомобили.



„Ние имаме още два такива случая в момента. Създават се двойници, карат се в съответните държави. Това се прави обикновено за коли над 100 000 лева”, каза още той.  

"Познавам се с Горанов още от времето, когато беше заместник министър. Вчера ме беше търсил, аз не успях да вдигна в първия момент, после ми каза, че има проблем. От наша страна всичко е чисто", уточни той.

По думите му автомобилът в момента стои на паркинг като веществено доказателство и се правят съответните експертизи

"Прави се експертиза, назначават се вещи лица, установява се дали автомобилът е краден или не, дали е пренабито шасито и се излиза с прокурорско решение. Когато касае няколко държави се чака разследващите органи във всяка една държава да излезе със становище. Процесът е дълъг и е свързан със загуби за фирмата вносител.