Рекорден брой намалени продукти с до 50% – над 1000, очакват всяка седмица клиентите на Kaufland от 5 януари във всички 67 хипермаркета на веригата в страната. Офертите са отбелязани със специални червени етикети и са валидни за избрани продукти във всяка хранителна и нехранителна категория. Те стават част от седмичните намаления на лидера в сектора с бързооборотни стоки. 

Фокус върху клиента – това е ДНК-то на нашия бизнес и вече 19 години се водим от нуждите на българския потребител. Основното, към което винаги се стремим, е съотношението качество, разнообразие и изгодна цена. От тази година увеличаваме значително броя седмично предлагани намаления до над 1000 продукта. Освен това, всички те ще бъдат с до 50% по-ниска цена.”, коментира Красимир Тодоров, акционен мениджър в Kaufland България. 

В първата седмица на 2025 година офертите включват както продукти от първа необходимост като брашно и захар, колбаси, млечни продукти, сладкиши, кафе и безалкохолни напитки, така и богато разнообразие за празниците Ивановден и Йордановден.

Сред акцентите до неделя, 12.01, са свежите предложения от витрината с обслужване, които са с четворно проверено качество. Актуалните оферти могат да бъдат намерени с намаления до 36% - свинският черен дроб е само за 3,49 лв./кг. (цена с Kaufland Card), а 1 кг. пилешко бутче само за 3,79 лв. Мляното месо от собствената марка на ритейлъра – „Шеф Месар“, която е сертифицирана по TUV Austria, е намалена на 9,99 лв. за кг. 

С Kaufland Card лоялните клиенти могат да си купят свински врат без кост за 8,49 лв. на кг. Топ оферта има за месото само на 7 и 8 януари – всеки лоялен клиент може да закупи до 5 кг свинска плешка без кост за 6,49 лв./кг. 

За всеки, който цени качеството и балансирания начин на живот, в Kaufland има домати, броколи, краставици, свежи ябълки, грейпфрути и мандарини, намалени до 55%. Ритейлърът предлага и микс бейби салатки за 2,99 лв. и червено грозде Клас I на цена от 3,99 лв.

В Kaufland клиентите могат да очакват специални предложения на прясно изпечени хлябове и закуски, които ще зарадват всяка трапеза. Сред тях са намалените с 50% с Kaufland Card традиционен земел със сусам и банички, изпечени на място. Пекарната на Kaufland предлага и нови вкусни и ароматни печива – закуска калцоне с пиле за 1,99 лв. и сладка закуска с кайсии за 1,49 лв. 

Шоколадови изделия и десерти като кроасани, миникейкове и специални торти, ритейлърът предлага на цени, започващи от 0.99 лв. Любителите на сладкото ще намерят също първокласни предложения като шоколадови бонбони Lindt с намаление от 25% и шоколад Milka с намаление от 37%.

В Kaufland има и напитки за всеки вкус. Специални отстъпки на вина, уиски и газирани напитки, идеални за зимните вечери. Клиентите могат да се насладят и на топ предложения като ирландско уиски Tullamore Dew с намаление от 34%.

Лоялните клиенти на Kaufland могат да се възползват от допълнителни отстъпки и бонуси с Kaufland Card. От четвъртък,9 януари, до неделя, 12 януари, започва голямото уикенд пазаруване с до 53% намаление на храни и напитки. 

Към изобилието от хранителни продукти те могат да намерят практични решения за дома - прахосмукачки, ютии и други уреди на марката Rowenta, с до 50% отстъпка и промо точки. Това е перфектна възможност за освежаване на дома с висококачествени продукти. 

Всички актуални предложения и промоции могат да бъдат намерени в брошурата и онлайн тук.

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 7500 служители.

През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.