Във време на изобилие от информация модерният човек е нетърпелив и иска да знае какво следва и кога ще получи решението (предварително). От проследяване на пътя на поръчка до споделяне на лайв локация, вече търсим услуги, които не просто се осъществяват онлайн, но и ни дават подробна информация на какъв етап е изпълнението им.

С иновативната услуга А1 Tracker потребителите могат да бъдат в час със своите заявки, а това да става с няколко клика на телефона или компютъра.

А1 е първият телеком в страната, предоставящ на клиентите си с фиксирани услуги удобството да знаят какво следва в реално време, без да се налага да се свързват с кол центъра на компанията.

Безплатната функционалност предлага възможност за проследяване на статуса на заявки за технически затруднения с фиксирани услуги или очаквана инсталация на нова фиксирана услуга.

Чрез A1 Tracker всеки клиент с регистрация в приложението или уеб портала на Моят А1 ще може да вижда стъпките по изпълнение и да знае какво го очаква до осъществяването на неговата заявка.

С „умната“ услуга потребителите могат да следят информация и актуален статус на сигналите си в няколко лесни етапа. Когато направят заявка, в Моят А1 ще открият автоматично зареден банер на тракера с 4 последователни стъпки, които водят от етапи на обработка до финализиране.

Според стъпката, на която се намират в дадения момент, ще знаят какъв процес тече, както и какво предстои.

Така например стъпките при подадена заявка за техническо затруднение са „Заявка“, „Проверка, „Посещение“ и „Решение“, с което заявката се счита за приключена.

Клиентите подали заявка за инсталация на нова услуга могат да проследяват етапите на „Покупка", подготовка и планиране на инсталация „Обработка“, осъществяване на посещение на адреса на клиента „Посещение“ и приключване на заявката с инсталирането на услугата „Услуга“.

А1 Tracker предлага възможност и за преглед на история с конкретни детайли на минали заявки. В раздел „История“ всеки потребител може да достъпи подробна хронология на списъка с приключените си заявки, където да разгледа етапите, през които е преминал и тяхното осъществяване.

С A1 Tracker компанията предоставя на потребителите лесен и удобен начин да получават информация за статуса на подадените от тях заявки. В дните на AI генерирани снимки и текстове клиентското обслужване достига нови висоти и очакванията на потребителите растат заедно с тях.

Приложението за самообслужване Моят А1 и уеб порталът на A1.bg дават на клиентите точно дигиталните удобства, от които имат нужда, за да имат пълен контрол върху услугите си, включително да плащат фактури и да получават информация по всяко време през техния компютър или смартфон.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук