На телефон 112 в Бургас – до 300 обаждания на ден
Териториалният директор подчерта, че последните морски инциденти също са били докладвани първо на 112 в Бургас – за потъналия кораб „Толстой” и бедстващата яхта "Мистрал”.
Важна е бързината, с която обработваме случаите. Работим в перфектен синхрон с колегите от другите служби за бързо реагиране, на които разпределяме случаите по електронен път, обясни Наталия Миткова.
Пример за това е жена, която докато пътува със собствения автомобил получава алергичен шок. Тя е успяла да набере 112 и да обясни за състоянието си, чрез системите локализирахме нейното място, отреагирахме на момента с линейка и успяхме да й спасим живота, гордеят се с последната история от центъра за спешни повиквания.
Районния център на 112 обслужва Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол. В момента към службата работят 54 човека, но не е изключено капацитетът да бъде увеличен. /БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: