Не храна, а подигравка! Заведение за бързо хранене в Пловдив се изгаври с клиентите си СНИМКИ
Не мисля че е нормално подобно отношение! За закъснението на поръчката проявихме разбиране, но за доставка на подобна храна няма как да проявим такова, възмущава се той
Пловдивчанин си поръча храна от известно заведение за бързо хранене в Града под тепетата и съжали жестоко.
Разочарованият клиент разказа за перипетиите си пред Plovdiv24.bg. Мъжът е останал не само адски разочарован, а и гладен. Съдейки по снимките, които е направил, има пълното право да е недоволен.
Ето какво разказва той:
"Здравейте, искам да ви споделя за случка, която се разигра вчера, за да знаят пловдивчани какво да очакват, когато си поръчват храна онлайн от заведение за бързо хранене "Aladin foods".
На 13.08.2023г. в 21:35 часа направихме поръчка на храна от заведение за бърза храна "Aladin foods". Срокът за доставка, който получихме беше 50 минути.
След час и половина чакане, в 23:08 часа се свързахме с оператор на веригата, от когото разбрахме, че има проблем с поръчките и нашата е една от няколкото поръчки, които са били изгубени заради проблем. Увериха ни, че веднага ще се свържат с обекта, за да ни изготвят поръчката в най-кратък срок при нас. В случая ние проявихме разбиране и се съгласихме.
След още 37 минути в 23:45, направихме ново обаждане до оператор, за да разберем какво се случва с поръчката, понеже нямаше как да я проследим. Операторът ни каза, че поръчката пътува и ще се свържат с доставчика, за да го попитат след колко време ще е при нас. В 23:53 получихме обаждане, в което оператора ни каза, че до 15 минути поръчката ще е при нас, като така и стана.
В 00:06 получихме позвъняване от доставчика и си получихме храната- 2 часа и 31 минути след първоначалното пускане на поръчката.
До тук, можем да си затворим очите, не е приятно да стоиш повече от 2 часа гладен, но все пак на всеки се случват подобни грешки. Нооо...
След разопаковане на поръчката останахме силно възмутени, храната която получихме беше меко казано с "подигравателен" вид. Пилешките дюнери които получихме, съдържаха единствено питка, картофи, месо и малко сос.
Ролерът, който получихме също не отговаряше на описанието на съдържание, като той се състоеше от: питка, месо, краставици и малко количество странен сос.
Очевидно заведението което е приготвило храната ни, не е разполагало с нужните съставки, но в такъв случай бихме очаквали да получим обаждане и предложение за замяна с друг продукт или връщане на парите, но такова не получихме.
Не мисля че е нормално подобно отношение! За закъснението на поръчката проявихме разбиране, но за доставка на подобна храна няма как да проявим такова.
Тъй като храната не беше годна за консумация, ни се наложи след полунощ да търсим работещо заведение, за да не останем гладни, което ни струваше още пари и време..
Към сигнала си прилагам снимков материал на храната, описанието й в сайта, от който поръчахме, разговорите, които проведохме, както и касовата бележка".
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
4 Коментара: