Нова наша верига пробива в София: Ето къде отваря врати огромният магазин
Общата инвестиция в двата търговски обекта е 5.5 млн. лв., осигурени чрез собствени средства и банков кредит, а новооткритите работни места ще са около 40
Нов супермаркет от типа "Направи си сам" ще отвори през май тази година в столичния квартал "Люлин", пише "Капитал", цитиран от Money.bg.
Той ще бъде под марката "Профистор" (Profistore) и ще е втори магазин на бранда. Първият обект беше открит на 15 декември 2023 г. в Ритейл парк "Елин Пелин".
Общата инвестиция в двата търговски обекта е 5.5 млн. лв., осигурени чрез собствени средства и банков кредит, а новооткритите работни места ще са около 40. Компанията инвеститор е "Профистор" - дъщерно дружество на "СТАД - Близнаков", която търгува и е официален вносител на редица строителни материали. "СТАД - Близнаков" притежава складове, магазини и производствени бази в София и Дупница.
Веригата "Профистор"
Концепцията на търговските обекти е фокусирана върху търговия на дребно с инструменти, електроинструменти, работно облекло, строителни, електро- и ВиК материали, осветителни тела, хоби принадлежности, пособия за двора и градината, крепежни елементи и други продукти в средния ценови клас.
"Ние не целим да подражаваме на вече наложените вериги. Нашата визия е да създадем търговски обект, който като площ е по-голям от железария, но по-малък от хипермаркет.
Идеята е нашите клиенти да намерят това, което търсят, без да губят много време в обикаляне на големи площи, както и да направят това на справедлива цена и с добро обслужване", обясни собственикът Димитър Близнаков.
"Профистор" на "Околовръстен път" в столичния квартал "Люлин" ще е разположен в собствена сграда върху 600 кв. метра търговска площ, ще разполага с паркинг и зелени зони. В него ще се предлагат над 15 хил. артикула за дома и ремонта.
Магазинът в Елин Пелин е разположен върху 1600 кв.м площ и предлага над 20 000 артикула, обособени в 1000 продуктови категории. Допълнително ще бъде открита и промозона с 200 кв.м площ, на която ще бъдат представени промоционални и сезонни стоки.
Служителите в двата обекта са назначени преди откриването на магазините, преминали са през редица продуктови обучения, участвали са в практически занимания и лично са тествали голяма част от изделията.
Плановете са веригата да се развива постепенно, след като "стъпи здраво на краката си", с магазини с площ между 500 и 2000 кв. метра, като фокусът са София и Софийски регион. В по-малките като размер обекти акцентът ще е върху стоки за всеки майстор - от домашния или хоби майстора до професионалистите.
Компанията ще разпространява месечни брошури с промоционални продукти, планира и онлайн продажби.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни