Операция Жълти стотинки набра 70 000 лева в помощ на деца с множествени увреждания
В дарителската кампания на VIVACOM участваха клиенти на телекома, които имаха възможност да даряват своето ресто в магазините на компанията. В нея се вкллючиха и 25 партньора с над 1700 търговски обекта. Към тях по своя инициатива се присъединиха още десетки малки търговски обекти и много офиси в цялата страната, заявявайки от специалните „касички за жълти стотинки“. Така в инициативата се включиха отделни семейства и служители на по-малки или по-големи фирми, училища, книжарници, кафенета и магазини.
Посланици на кампанията и тази година бяха певицата Белослава и легендарният гимнастик Йордан Йовчев, които с личния си пример вдъхновиха стотици хора да оставят своето ресто или да заявят специална касичка за своето работно място.
Традиционните партньори на инициативата са: кино АРЕНА, Burger King, Ciela, Cinelibri, Colibri, DHL, Domino’s Pizza, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, KOM, Mr. Bricolage, 1 minute, Relay, Renault-Nissan, SDI Broker, Sport Depot, Texas Chicken и Zeiss Experience Center. Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, Eventim, Lafka и VIP Security. Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Дарик радио, Журнал за жената, Моето дете, Нова телевизия, радио FM+, Розали, actualno.com и iwoman.
Всеки, който иска да помогне на каузата на „Център за Надежда“ и извън рамките на кампанията, може да направи това с банков превод по специално създадената дарителска сметка: Фондация И АЗ МОГА | IBAN: BG70TTBB94001528002490; с SMS на кратък номер 1415 или обаждане на телефон 0900 5 14 15 (цена 1лв./1,20лв. за предплатени услуги); заявяване на касичка на: [email protected]
Последвайте ни