От 1 октомври офисите на ЧЕЗ в 7 града ще работят с еднакво работно време всеки ден от седмицата
Центровете за обслужване във Видин, Враца, Монтана, Ловеч, Благоевград, Перник и Кюстендил ще приемат граждани от 08:30 ч. до 17:00 ч. от понеделник до петък
Анализ на компанията показа, че въведеното до момента различно работно време през отделните дни не постига планираната ефективност при обслужване на клиентите. С цел улеснение на потребителите, посещаващи центровете за различни услуги, свързани с дейността на дружествата на ЧЕЗ в България, компанията създаде организация за оптимизиране на работата по начин, който да позволи всеки ден офисите да отварят и затварят по едно и също време.
Новата организация ще подпомогне и по ефективната обработка на всички, новопостъпили през деня документи, след приключване на работата с клиенти.
Промяната влиза в сила от 01 октомври 2020 г. Повече информация за работното време на всички офиси за обслужване на клиенти на ЧЕЗ може да бъде намерена на корпоративния сайт www.cez.bg, в секция „Контакти“.
ЧЕЗ напомня, че от 28 септември 2020 г. клиентският център на дружеството на бул. „България“ № 98 в София се мести на ул. „Тодор Каблешков“ № 6. Мястото на новия офис е с по-комуникативна локация, съобразено е нарастващата нужда от по-голям капацитет на обслужване и дава възможност за спазване на всички противоепидемични мерки в новите условия на работа.
В извънредната ситуация е препоръчително потребителите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с дружествата на ЧЕЗ в България използват и възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли [email protected] и [email protected], корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg.
Последвайте ни