Безобразие в Billa - така озаглави сигнала си потърпевш клиент, цитиран от Plovdiv24.bg. Ето какво е преживял в магазин в Града под тепетата.


"Здравейте, искам да споделя днешното си преживяване в хипермаркет Billa на ViaPark в Пловдив. След като влязохме с децата за по 1 сладолед и се запътихме към касите, видяхме огромната опашка от хора, обслужвана от само 2 каси.

След като любезно попитахме може ли да отворят още, отговорът беше "Нямаме повече хора". Кой хипермаркет би си позволил в събота да остави магазините си без работна ръка?

В другите хипермаркети, когато има опашки, виждаме как управителите даже сядат да обслужват клиентите, когато започне да се увеличава опашката, но, уви, Billa смят,а че няма нужда от повече хора, защото ние можем да чакаме.

Наложи се цели 2 пъти да подменя сладоледите на децата, защото се разтапяха от жегите и чакането на опашка. Добре че имаше любезни хора, които ни пуснаха пред тях, за да може децата след 30 минути в Billa за 2 сладоледа да успеят да си хапнат сладоледа. който все пак беше разтопен. Това е последният ми път. в който посещавам този хипермаркет!"

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук