Шефът на КЗП огласи нарушенията на търговците по Черноморието тази година
По думите му повече са били извършените проверки по южното Черноморие, като притегателна дестинация за масовия турист. „Вследствие на сигнали от потребители и проведената кампания „Лято 2018“ са проверени над 1500 обекта. За да се повиши качеството на българския туристически продукт, са нужни повече информационни кампании и стриктна превенция. Хората са били изкушени от някаква оферта, обикновено тя се предлага и в интернет. Там са публикувани интересни картинки, изкушаваща информация, атрактивни цени, а впоследствие се оказва, че не всичко това в комбинация може да бъде предоставени. Когато потребителите разглеждат такива оферти и установят или нереално ниска цена за това, което се обещава, или пък че са малко повече описаните услуги, отколкото традиционно могат да бъдат предоставени, да имат едно наум“, препоръча Димитър Маргаритов.
Той добави, че най-добрият вариант за потребителя е да се свърже със съответния търговец, за да се установи „от първа ръка“ до каква степен предлаганите условия отговарят на истината. „Почивките „Аll Inclusive“ набират все по-широка популярност сред българите, но въпреки това да се наблюдават практики от нелоялни търговци за освобождаване от отговорност да се предостави описаното по закон“, уточни председателят на Комисията за защита на потребителите.
Последвайте ни
0 Коментара: